vrijdag 22 januari 2010

Wijzigingen blogs

Het afgelopen jaar heb ik heel veel tutorials op dit blog en op dat van de tweedejaars gezet. Vaak omdat er vragen waren of problemen opdoken m.b.t. Photoshop, RAW, Firmware, kleurmanagement, Acrobat, InDesign en Bridge die niet standaard in de lessen behandeld werden. Deze extra informatie heb ik overgezet op mijn eiegn blog www.hildemaassen.blogspot.com alwaar ze vanaf vandaag te vinden zijn. Ze zullen komende week verwijderd worden van de andere blogs. Op mijn eigen blog kan ik ook informatie kwijt over recente en lopende projecten en actuele reportages. In september heb ik bijvoorbeeld een solo-expositie in museum de dubbele Palmboom waar ik momenteel voor fotografeer.
Uiteraard blijf ik ook op dat blog tutorials zetten waarvan ik denk dat jullie er iets aan hebben.

Hilde